تکنولوژی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
گلکسی اس 5گلکسی اس 5طرح مفهمومی
 

سامسونگ روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط رامتین
Nexus 5Nexus 5
 

این روزها گوگل پنجمین سالگرد تولد اکو سیستم یک میلیاردی‌اش، اندروید را با معرفی Nexus 5 جشن می‌گیرد. پنج سال پیش کسی تصور چنین جشن تولدی را برای اندروید تازه متولد شده تصور نمی‌نمود. اما قدرت بی چون و چرای اژدهای آتشین تکنولوژی و همکاری‌اش با غول‌های مطرح سخت‌افزاری، بازی را به جایی رسانده که می‌توان محصولات نکسوس را به عنوان زنگ خطری برای آغاز سلطه گوگل بر کل بازار اندروید دانست، سلطه‌ای که تنها به بازار سیستم عامل‌ها مربوط نمی‌شود، بلکه بازار سخت‌افزار را نیز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. چند و چون ماچرا را با صحبت‌هایی که خبرگزاری Verge با سه تن از مردان اصلی تیم اندروید انجام داده است جویا می‌شویم. با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
Galaxy Note 3
Galaxy Note 3

همزمان با عرضه تلفن گلکسی اس 4 در برخی از نقاط دنیا، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 3 نیز آغاز شده است. براساس گزارش سم-موبایل، گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.99 اینچ فول-اچ‌دی، پردازنده Exynos 5410 Octa و سه گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Vivo X1 باریک‌ترین تلفن هوشمند جهان
 

رقابت کمپانی‌های گوشی سازی جهان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود  و گویا در این مسیر هیچ چیزی آنها را از شکستن رکورد رقبایشان بیشتر خوشحال نمی‌کند. چندی پیش با باریک‌ترین و البته محکم‌‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شدیم. اما امروز شما را با سردسته جدید این گروه آشنا می‌کنیم.


ادامه مطلب...

سامسونگ و به کار‌بستن حداکثر توان برای ساخت اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر
 
آن چنان که از خبرها بر می‌آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی‌تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت‌های بزرگ بازار!
 
 

ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

با SpeakMe به اندروید بگویید که نوتیفیکیشن‌ها را برایتان بخواند!
 

هشدارهای بی‌موقع یک گوشی یا تبلت اندرویدی چیزی است که ممکن است بارها تجربه کرده باشید. فرض کنید در بدترین موقعیت ممکن صدای هشدار گوشی بلند می‌شود و شما درگیر کاری هستید و نمی‌توانید گوشی خود را برداشته و متن هشدار را بخوانید. اگر اندروید متن هشدار را برایتان بخواند بسیاری از مشکلات حل می‌شود، نه؟


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

مطالعه شبانه راحت‌تر با وارونه کردن رنگ‌ها در تلفن‌همراه
 

اگر اهل مطالعه با گجت خود هستید، حتماً با مشکلات مطالعه در شب آشنا هستید. خیره‌شدن‌های مداوم به صفحه نمایش علاوه بر افزایش فشار بر چشم‌ها باعث بی‌خوابی نیز می‌شود. اگر علاقمند به مطالعه‌های شبانه بوده و با این مشکل آشنا هستید، این مقاله را دنبال کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Sharp 5" Full HD
Sharp 5" Full HD
 

شارپ نیز به جمع تولیدکنندگان تلفن‌های Full HD پیوست، این تولید کننده ژاپنی، تلفن ۵ اینچی SH930W را برای بازار روسیه آماده کرده است. نمایشگر تلفن Aquos SH930W از فناوری IGZO این شرکت بهره می‌برد که ترکیبی از کیفیت فوق‌العاده تصویر را به همراه مصرف بسیار پایین انرژی ارائه می‌کند. تراکم پیکسل در این نمایشگر، ۴۴۰ پیکسل در اینچ است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رامتین

 

با قابلیت‌های S Pen، قلم دیجیتال گلکسی نوت‌ها آشنا شویم
 

فبلت محبوب سامسونگ یا گلکسی نوت 2 یکی از بهترین‌های بازار است و موفقیت زیادی کسب کرده است. کاربران و منتقدین نیز نظر مثبتی در مورد آن دارند. این فبلت علاوه بر آنکه مثل یک گوشی به راحتی قابل حمل است، مزایای یک تبلت را هم در خود جمع کرده و با برخورداری از صفحه نمایش 5.5 اینچی و سخت‌افزار قدرتمند مورد توجه همگان قرار گرفته است. علاوه بر فبلت گلکسی نوت 2، تبلت گلکسی نوت 10.1 نیز مجهز به S-Pen است، یکی از بارزترین نقاط قوت این دو محصول در قلم نوری با کیفیتی آنها است که به بهترین شکل طراحی و با نرم‌افزارها به خوبی هماهنگ شده است. در ادامه به بررسی S Pen و قابلیت‌های آن می‌پردازیم تا نقش مهم آن در موفقیت گلکسی نوت 2 و گلکسی نوت 10.1 را روشن کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
۶ اپلیکیشن موقعیت‌یابی که به شما می‌گویند کجا بوده‌اید!

اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت، از جمله محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شوند. نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که هریک برای هدفی خاص طراحی شده‌اند اما اساس کار آن‌ها بر پایه موقعیت‌یابی استوار شده است. در ادامه با اپلیکیشن‌هایی آشنا خواهیم شد که علاوه بر موقعیت‌یابی، می‌توانند موقعیت‌های پیشین را نیز نمایش بدهند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
طرح مفهومی و غیرواقعی از گلکسی اس ۴
طرح مفهومی و غیرواقعی از گلکسی اس ۴

گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسونگ تلفن گلکسی اس ۴ را در نیمه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد کرد. یک روزانه کره‌ای گزارش نموده که سامسونگ تولید سیستم‌-روی-یک‌-چیپ بعدی خود را آغاز کرده است. نسل بعدی تلفن گلکسی اس مجهز به تراشه‌ای با نام رمز Adonis و از سری Exynos 5400 خواهد بود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
گلکسی اس ۳
گلکسی اس ۳

دیروز خبر فروش ۳ میلیون دستگاه از فبلت گلکسی نوت ۲ تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه آن، منتشر شد، امروز نیز سامسونگ خبر از فروش ۳۰ میلیونی تلفن پرچم‌دار گلکسی اس ۳ را داده است. سامسونگ لهستان در توییتر رسمی خود این خبر را اعلام کرده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, توسط رامتین
Galaxy Note 2
Galaxy Note 2 زومیت

تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه جهانی فبلت گلکسی نوت ۲، سامسونگ گزارش کرده که فروش این تلفن به بیش از سه میلیون دستگاه رسیده است. درصد فروش تلفن ۵.۵ اینچی نوت ۲، تقریبا ۳ برابر نسل اول این تلفن بوده است. هر چند این تلفن احتمالا هیچ‌وقت نمی‌تواند رکورد فروش ۲۰ میلیونی گلکسی اس ۳ سامسونگ را بشکند اما فروش آن در این فاصله زمانی کم، بسیار خوب است.


ادامه مطلب...
نوکیا تایید کرد که برنامه Nokia Drive را برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ۸ ارائه خواهد نمود

کمپانی فنلاندی نوکیا پیش از این اعلام نموده بود که اپلیکیشن نقشه Nokia Drive به طور پیش‌فرض روی تمام گوشی‌های ویندوز فون ۸ نصب خواهد شد. نوکیا درایو که یک ابزار نقشه و ناوبری آفلاین و بسیار کامل است قرار بود به برنامه رسمی نقشه در ویندوز فون بدل گردد، اما در گوشی HTC 8X اثری از این اپلیکیشن وجود ندارد. نوکیا ترجیح داده که فعلا در این‌باره سکوت کند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
گلکسی پریمیر
گلکسی پریمیر

سامسونگ تلفن جدید گلکسی پریمیر را با نام مدل I9260 معرفی کرد. این تلفن در واقع همان گلکسی نکسوس است که از نظر سخت‌افزار ارتقاء یافته و رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ نیز به همراه اندروید ۴.۱ برروی آن نصب شده است.


ادامه مطلب...
تلفن هوشمند Honor 2
تلفن هوشمند Honor 2

اولین نسخه از تلفن هوشمند Huawei Honor سال گذشته معرفی شد، اما عدم موفقیت و محبوبیت این تلفن، باعث نشد تا غول چینی تولیدکننده آن، نسل دوم Honor را تولید نکند. امروز شرکت هواوی رسما از تلفن  Honor 2 پرده‌برداری کرد، تلفنی که مشخصات سخت افزاری آن نوید یک تلفن توانا و قدرتمند را می‌دهد حال اگر قدرت سخت‌افزاری Honor 2 را در کنار قیمت رقابتی هواوی بگذرید، حتما با یک محصول جذاب روبرو خواهید شد.


ادامه مطلب...
نکسوس ۴ معرفی شد: اندروید ۴.۲، پردازنده Snapdragon S4 Pro، نمایشگر ۴.۷ اینچ، قیمت تنها ۳۰۰ دلار!

درست است که رویداد امروز اندروید به دلیل گردباد کنسل شد، اما این موضوع باعث نشده تا گوگل از طوفان اندرویدی خود چشم‌پوشی کند. درست نیم ساعت پیش از آغاز کنفرانس ویندوز فون ۸ مایکروسافت گوگل محصولات جدید خود را به همراه اندروید ۴.۲ معرفی کرد. در ادامه می‌توانید مشخصات گوشی نکسوس جدید گوگل که با همکاری ال‌جی تولید شده را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
عکس رندر شده و غیرواقعی
عکس رندر شده و غیرواقعی

مدت‌ها است که شایعات فراوانی مبنی بر ساخته شدن دستگاه‌های متفاوت نکسوس توسط تولیدکنندگان مختلف، از گوشه و کنار وب به گوش می‌رسد، اما در پلتفرم اندروید اینکه به صفحه نمایش کوچک هم توجه شود بسیار اتفاق نادری است. شاید یکی از دلایل موفقیت همیشگی آیفون این باشد که در بازار تلفن‌های کوچک، اندروید معمولا از قدرت و کیفیت پایینی برخوردار است و رقیبی شایسته آیفون در این ابعاد ندارد. اما به نظر می‌رسد که گوگل و سامسونگ با ارایه نکسوس 3 این فضای خالی را پر خواهند کرد.


ادامه مطلب...
Lumia 510
Lumia 510

بالاخره شایعات پیرامون تلفن ارزان قیمت و جدید نوکیا با نام Lumia 510 به حقیقت پیوستند، لومیا ۵۱۰ مجهز به نمایشگر ۴ اینچی WVGA TFT و دوربین ۵ مگاپیکسلی است و از ماه آینده با قیمت ۱۹۹ دلار ابتدا وارد بازار چین و هند و سپس وارد بازار کشورهای آسیایی و شمال امریکا می‌شود. سیستم‌عامل این تلفن ویندوز فون ۷.۵ است که کمی بعد به نسخه ۷.۸ بروز خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
گوشی‌ها چگونه هوشمند شدند؟

با معرفی تلفن‌های همراه در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی، این وسیله نیز نماد دیگری از هوشمندی شد. پس از این تاریخ بود که با گسترش استفاده و پیشرفت بیش از پیش، این دست‌ ابزار‌ها به سوی هوشمندی گام برداشتند و توانسته‌اند به ابزاری شخصی برای ارتباط مردم دنیا بدل شوند. در ادامه به مرور روند پیشرفت این دستگاه از ابتدایی‌ترین تلفن‌ها تا گوشی‌های هوشمند پرقدرت کنونی می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
HTC J Butterfly
HTC J Butterfly

موج تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند یا شاید بهتر است بگویم فبلت‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به راه افتاده که شاید تازه‌ترین آنها محصول ۵ اینچی اچ‌تی‌سی با نام J Butterfly باشد. رزولوشن نمایشگرهای 1080p دو برابر نمایشگرهای 720p است و تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که رزولوشن بالاتر موجب نمایش بهتر، شفاف‌تر و زنده‌تر تصاویر و ویدیو می‌شود و شما می‌توانید جزئيات بیشتری را در صفحه تلفن خود مشاهده کنید. اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
سونی گوشی جدید Xperia VL را معرفی کرد

سرویس‌دهنده مخابراتی KDDI ژاپن قصد دارد تا پایان امسال مدل Xperia VL سونی را راهی بازار کند. ادعا می‌شود که این دستگاه بازه قیمتی میانه بازار را هدف قرار داده است که اگر این گونه باشد باید بگوییم نسبت به قیمتی که می‌توان برای آن تخمین زد، امکانات و ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. در ادامه با جزئیات مربوط به این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
تبلت Pad SHT21 شارپ
تبلت Pad SHT21 شارپ

 

شارپ خود دست به کار شده و اولین تبلت مجهز به نمایشگر IGZO را تولید کرده است. طول عمر باتری تبلت ۷ اینچی SHT21 به لطف نمایشگر IGZO نسبت به نسل قبلی ۲.۵ برابر افزایش یافته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
HTC J Butterfly
HTC J Butterfly

شایعات به حقیقت پیوستند، اچ‌تی‌سی بالاخره تلفن ۵ اینچی با رزولوشن 1080p خود را معرفی کرد، نمایشگر این تلفن که HTC J Butterfly نام گذاری شده از نوع Super LCD 3 بوده و تراکم پیکسل آن برابر 440ppi (پیکسل در اینچ) است. این تلفن مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید و پردازنده ۴ هسته‌ای است، جزئيات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
LG Nexus
LG Nexus

یک وب‌سایت بلاروسی تصاویر تازه و واضحی از نکسوس ۴ ال‌جی منتشر کرده که در آنها، جزئیات این تلفن به خوبی قابل تشخیص هستند. این وب‌سایت اطلاعاتی که پیش‌تر بدست آمده بود را تایید کرده است. نکسوس ۴ شباهت زیادی به Optimus G دارد و با نام مدل LG E960 وارد بازار خواهد شد. این تلفن دارای یک پردازنده ۴ هسته‌ای S4 و ۲ گیگابایت حافظه RAM است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب...
iPhone 5
iPhone 5

بلومبرگ گزارش کرده است که تولید آیفون ۵ اپل کاهش یافته و به آهستگی دنبال می‌شود تا اپل برروی بهبود کیفیت آلومینیوم بکار رفته در بدنه این تلفن، بهبودهایی را اعمال کند تا استحکام بدنه آیفون‌های بعدی ارتقاء یافته و به راحتی خراشیده نشوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Galaxy Note II
Galaxy Note II

فبت هوشمند گلکسی نوت ۲ از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و تنوع امکانات، تقریبا رقیبی در میان گوشی‌های اندرویدی ندارد و به راحتی می‌توان آن را یکی از قدرتمندترین  تلفن‌های هوشمند بازار دانست. یکی از خصوصیت‌های بارز این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.5 اینچی آن است، که برای تغذیه این صفحه نمایش بزرگ یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی در آن جای داده شده است.


ادامه مطلب...
Blackberry 10
Blackberry 10

با نزدیک شدن به انتهای سال 2012 کم کم به انتشار گوشی‌های بلک‌بری نزدیک می‌شویم. این سیستم‌عامل آخرین تلاش شرکت ریم برای بازگشت به دوران طلایی و به چنگ آوردن سهم بازار از دست رفته است، بنابراین این شرکت از هیچ تلاشی برای بهترین بودن فروگذاری نخواهد کرد. حال مشخصات فنی یکی از گوشی‌های این شرکت به بیرون درز کرده که نشان‌دهنده این شروع طوفانی است.


ادامه مطلب...
HTC One X +
HTC One X +

بالاخره انتظارها به پایان رسید و

اچ‌تی‌سی

اولین گوشی آبنبات پاستیلی خود را معرفی نمود. دقایقی پیش این شرکت از تلفن هوشمندی پرده‌برداری کرد که بسیاری از مشکلات مدل اصلی خود یعنی One X را برطرف نموده است. One X+ به باتری بزرگتر،  پردازنده قوی‌تر و سیستم‌عامل بروز‌تر مجهز شده است. این گوشی از همان ابتدا با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید -

آبنبات پاستیلی

- و تنها در رنگ سیاه مات عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب...
LG Optimus G
LG Optimus G

بالاخره ال‌جی پرچمدار تلفن‌های هوشمند خود را تا یک هفته دیگر وارد بازار می‌کند. Optimus G که تنها ۸.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد مجهز به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro است که از شبکه‌های 2G/3G/LTE پشتیبانی می‌کند. این تلفن همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و ۲ گیگابایت حافظه RAM است، جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
Oppo خبر از تلفن ۴ هسته‌ای Find 5 با نمایشگر 1080p و تراکم پیکسل 441ppi را داد

کمپانی اوپو که در صنعت گوشی هوشمند جایی برای خود باز کرده، قصد دارد تا بالاترین رزولوشن تا به امروز را روی یک گوشی با پنل ۵ اینچی ارائه کند. نمایشگری که رزولوشن 1080p یا Full HD دارد. در ادامه با جزئیات این خبر بیشتر آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
iPhone 5
iPhone 5

زمانی که در کنفرانس اپل از خصوصیات طراحی آیفون 5 گفته شد، دیدن چشمان بهت زده بسیاری از خبرگان طراحی صنعتی دیدنی بود. آیفون 5 همانند جواهری تراش خورده از الماس و شیشه که در آن سخت افزار قدرتمند اپل در کنار سیستم عامل توانای این شرکت نهفته باشد خود نمایی می‌کرد. در این مقاله که متن آن برگرفته از سایت رسمی اپل می‌باشد جزییات زیبایی از طراحی مدرن این وسیله ذکر شده است.


ادامه مطلب...
Motorola Droid Razr Maxx HD
Motorola Droid Razr Maxx HD

سرانجام انتظار دوستداران

موتورولا

به پایان رسید و این تولیدکننده قدیمی تلفن همراه محصول جدید خود را برای رقابت با بزرگان این بازار معرفی کرد. RAZR Maxx HD جدیدترین گوشی اندرویدی این شرکت است که با صفحه نمایش 4.7 اینچی HD و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی به میدان نبرد بازگشته است.


ادامه مطلب...
Nokia Lumia 920
Nokia Lumia 920

همانطور که در پوشش زنده از

کنفرانس مشترک نوکیا و مایکروسافت

مشاهده کردید، نوکیا تلفن Lumia 920 را با امکانات و مشخصات جالب از جمله:  صفحه نمایش 4.5 اینچی با تکنولوژی Nokia PureMotion HD+، قابلیت شارژ بی‌سیم و دوربین 8.7 مگاپیکسلی با تکنولوژی PureVeiw معرفی نمود.


ادامه مطلب...
Sony Xperia V
Sony Xperia V

بسیاری از ما تصور می‌کنیم مدل اکسپریا T برترین تلفن جدیدسونی است، اما اگر نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی اکسپریا V بیاندازید، نظرتان عوض خواهد شد. این موبایل در نوع خود بی‌نظیر است،‌ سونی امکانات بی‌شماری را در این تلفن نه چندان بزرگ گنجانده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, توسط رامتین
گوشی اندرویدی خود را به سرعت‌سنج دستی تبدیل کنید!

حوزه کاربرد گوشی‌های‌ اندرویدی روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود. از برنامه‌های غذایی و رژیم درمانی تا دانشنامه‌های گوناگون و کتابخانه‌هایی به بزرگی عظیم‌ترین کتابخانه‌های تاریخ، و حال آن‌ها می‌توانند همه چیز را برایمان‌ اندازه‌گیری کنند. امروز قصد داریم برنامه جالبی برای سنجش سرعت در اختیارتان قرار دهیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
Android 4.1 Galaxy S III
Android 4.1 Galaxy S III The Verge

این موضوع کاملا قابل درک است که کاربران تلفن گلکسی اس ۳ سامسونگ& مشتاقانه منتظر بروزرسانی و استفاده از

اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی

باشند. سیستم‌عاملی که تغییرات جذاب و دوست‌داشتنی در آن اعمال شده و توقع ارائه آن برروی پرچمدار سامسونگ کاملا بدیهی است. حال

سامسونگ

بروزرسانی اندروید ۴.۱ را برای این تلفن آماده کرده و در

نمایشگاه IFA 2012

به نمایش گذاشته است.


ادامه مطلب...
Nokia Lumia 920
Nokia Lumia 920

امروز تصویر و برخی از مشخصات فنی تلفن‌های جدید نوکیا که قرار است هفته آینده در کنفرانس اختصاصی این شرکت معرفی شوند، به بیرون درز کرد. Lumia 920 مجهز به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ و Lumia 820 با نمایشگر ۴.۳ اینچ عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
گلکسی نوت ۲ رسما معرفی شد: نمایشگر ۵.۵ اینچ، اندروید ۴.۱ [بروز شد: قیمت]

امشب سامسونگ نسل دوم گلکسی نوت را با ظاهر شبیه به گلکسی اس ۳ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ و سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی معرفی نمود. این تلفن همچنین مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. توضیحات کامل به همراه گالری تصاویر این تلفن را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
LG L9
LG L9

به دنبال معرفی تلفن جذاب و قدرتمند  Optimus G، ال‌جی امروز از تلفن جدیدی از سری L پرده‌برداری کرد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS، دوربین ۵ مگاپیکسل، حافظ رم 1GB و پردازنده ۲ هسته‌ای است. اما خصوصیت ویژه این تلفن قابلیت اسکن متون توسط دوربین و ترجمه آنها به ۶۴ زبان دنیا مختلف است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد